¤؛°`°؛¤ قـمـــ الزمـــان ــــــر ¤؛°`°؛¤
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

¤؛°`°؛¤ قـمـــ الزمـــان ــــــر ¤؛°`°؛¤

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
كيوبيد العاشق
قمـــر جديـد
كيوبيد العاشق

ذكر عدد الرسائل : 8

كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة Empty
مُساهمةموضوع: كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة   كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 7:06 am

فى الاول اريد ان اهدء كلمات تلك الاغنيه الى حواء التى سكنت خيالى وادخلت الفرحه بين جنبات قلبى اليها تلك المراه التى سكنت جميع اوصالى وتربعت فى عروش قلبى واستطاعت ان تدخل من لم تستطع اى امرأه ان تدخلوا
عارفه من يوم ما قابلتك انتى واحتلت هواكى مدنتى وبقيتى فى لحظه اميرتى وعارفه انا نفسى
تكونى حلالى وحبيبتى وام عيالى ونعيش العمر اناوانتى وبس انا حفضل طول العمر معاكى مهما
الايام طالت وياكى هوا انا مجنون علشان انساكى اه يا اول فرحه تمسح دمعه عينى بستغرب لى
طولتى عليا لاء ما تجاوبيش استنى شويه اصل انا بردان دفيلى اديا وخدينى فى حضنك وبوسينى
على جبينى عارفه من يوم ما قابلتك انتى واحتلت هواكى مدنتى وعارفه انا نفسى تكونى حلالى
وحبيبتى وام عيالى ونعيش انا وانتى
عارفه انا حفضل طول العمر معاكى مهما الايام طالت وياكى هواا انا مجنون علشان انساكى اه يا
اول فرحه تمسح دمعه عينى بستغرب لى طولتى عليا لاء ما تجاوبيش استنى شويه اصل انا بردان
دفيلى اديا وخدينى فى حضنك وبوسينى على جبينى وعارفه

النهايه كيوبيد العاشق وشكرا للجميع flower
قمر الزمان
المديرة العامة
قمر الزمان

انثى عدد الرسائل : 205

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة   كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة Emptyالجمعة أغسطس 22, 2008 12:13 pm

مشكور كيوبيد

ويعطيك الف عافية على مجهودك المميز

ومواضيعك الحلوة
https://amaar.yoo7.com
alscander
قمـــر جديـد

ذكر عدد الرسائل : 13

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة   كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة Emptyالسبت أغسطس 23, 2008 2:12 am

مشكور كيوبيد العاشق على الكلمات الجميله
ونتمنى الزيد من مواضيعك الحلوه
همسة ليل
نائب المديرة العام
همسة ليل

انثى عدد الرسائل : 267

مُساهمةموضوع: رد: كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة   كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة Emptyالأحد أغسطس 24, 2008 12:07 am

يسلمووووو كيوبيد

الاغنية كتيييييير حلوة وكلماتها روعة

يعطيك العافية

وفي انتظار جديدك

كلمات اغنيه بس حلوة كتيرة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-